torsdag 29 september 2011

I gömmorna


I gömmorna hittade jag en fin gruppbild. Osäker på om det faktiskt jag som tagit den (allt pekar ju dock på att det inte är jag, eftersom vi av erfarenhet vet att gruppbilder inte är min starka sida), eller om det är en av de andra tre blivande fotograferna.

Oavsett fotograf, bilden visar den där eftermiddagen, den där allra sista eftermiddagen efter ett år tillsammans i mörkrummet. Den där eftermiddagen när vi rullade ner för backen, om och om igen. Den där eftermiddagen när vi sa hejdå och lycka till och ingenting kommer någonsin att bli som det här.

Och så den här bilden.

3 kommentarer:

  1. älskar den där bilden! åh fina lilla krefo-året. kan vi inte ses nån himla gång och "triiiiiiivas" like we used to do.

    SvaraRadera
  2. Håller med jools, älskar också denna bild :) och träffas och trivas, dock utan kängrur som "fööööder barn, kängrun fööööder barn!" :P fint skrivet för övrigt skåran, ser kvällen framför mig :)

    SvaraRadera
  3. ÅHHH!! Fina tider! Krefoåret i våra hjärtan för alltid! hihi Bästa tjejerna på bästa platsen!
    Tack för påminnelsen! :)
    Håller med Jools, ses och triiiivas snart!?!

    kramen

    SvaraRadera